- 25
- Juny
- 2019
PERSONALITZACIÓ IL·LIMITADA AMB HP MOSAIC!
Publicat per Mireia en ImpresiónAmb l'objectiu d'oferir als nostres clients una qualitat excel·lent, en Pressing, utilitzem el software HP SmartStream Mosaic, per a fer que cada etiqueta, cada bossa, ampolla o adhesiu per al teu producte a mesura sigui una obra d'art veritablement original i única.
La creació de peçes úniques mai ha estat tan ràpida i senzilla com amb el software HP Mosaic!
HIPER-PERSONALITZACIÓ AMB MOSAIC
HP SmartStream Mosaic és un software que pot crear automàticament centenars, milers i fins i tot milions de dissenys únics mitjançant rotació i escalat aleatori d'una o diverses sortides gràfiques... Les possibilitats són infinites.
Quins són els avantatges d'HP SmartStreamMosaic?
- Pràcticament cada disseny generat per Mosaic és únic. La varietat d'opcions és infinita.
- Facilita el treball dels dissenyadors.
- Estalvia temps – és possible generar diversos dissenys en qüestió de minuts.
- Treu el màxim partit als teus dissenys.
Quins són els beneficis?
- Augmenta el coneixement de marca
- Augmenta la preferència de productes
- Augmenta les vendes
En Pressing és possible generar tants dissenys com desitgis per als teus productes sense limit! Els imprimirem i convertirem en un producte final - obtindràs els seus productes acabats de manera exclusiva i personalitzada.
ELS CASOS D'ÈXIT D'HP MOSAIC
Hem vist alguns casos d'èxit magnífics i sorprenents d'aquesta genial tècnica d'impressió hiper-personalitzada en els últims temps, com:
DIET COKE
El programari HP Mosaic va ser la darrera innovació de la campanya “Remain Extraordinary”de Diet Coke a Israel l'any 2011. Es va utilitzar HP Mosaic per a produir 2 milions d'ampolles en temps rècord, i oferir als fans de la Coca-Cola Light l'oportunitat de crear els teus propis envasos personalitzats, incloent a més marxandatge com a samarretes, tasses i carcasses per a mòbils. Coca-Cola va tenir un increment de dos dígits en les vendes gràcies a aquesta original campanya.
HEINEKEN
L'artista gràfica Emily Forgot, coneguda pels seus dissenys d'estètica surrealista que abasten patrons inusuals, i per treballar amb algunes de les marques més prestigioses del món, i el dissenyador d'embalatges, Silas Amos, es van unir per a crear 2.000 ampolles de cervesa Heineken úniques.
La idea: trobar una forma divertida de reinventar l'envàs. Com ho vam fer possible?
Emily va dissenyar el patró utilitzant el software Mosaic per a crear una il·lustració mestra, que després es va utilitzar per a seleccionar diferents parts d'ella i crear dissenys únics per a les ampolles.
Va usar Adobe Illustrator per a manipular la imatge en 2000 formes diferents.
Finalment, les imatges úniques es van imprimir utilitzant la tecnologia HP Indigo.
Però la diversió no va acabar en les ampolles: es van imprimir samarretes, quadres, embalatge de menjar i molt més! Aquesta col·laboració demostra la increïble flexibilitat i singularitat de què disposen les marques quan utilitzen HP Indigo.
WALLPAPER MAGAZINE
Pòsters per a la revista Wallpaper (220.000) per a elogiar la vintena commemoració de la distribució.
AMARULA
Ampolles de licor de crema de Amarula (400.000) per a treure a la llum els problemes dels 400.000 elefants africans en perill que queden en la naturalesa.
ORIGAMOO
La xocolata és deliciosa i sempre desitable, no obstant això, poques vegades es pot dir que la xocolata sigui mega-acolorida!
L'empresa israeliana Strauss-Elite, va idear un embolcall el qual una vegada s'hagi menjat la xocolatina, es pot, sense necessitat d'estirar molt l'embolcall, convertir en una vaca lletera d’origami (la criatura que apareix en la totalitat dels seus embolcalls).
L'any 2016, la seva campanya ORIGAMOO va causar sensació entre els més llaminers. Cadascun del milió d'embolcalls incloïa un disseny totalment únic gràcies a la innovació del software HP Mosaic i a la premsa digital HP Indigo 10000 amb la qual es va imprimir. En lloc d'un embolcall vermell tradicional, cada peça individual de xocolata es va convertir en un disseny únic.
Als compradors de les xocolatines se'ls instava a compartir les seves Origmoos a través de les xarxes socials per a guanyar premis, sent aquesta acció parteix d'una promoció més gran que incloïa la publicitat en televisió.